reklama

Hľadám text o vzťahu Bratislavy a Košíc

Chcem poznať aj názor ľudí, ktorých priamo nepoznám, preto sa touto cestou obraciam na vás: pošlite mi svoj text - essay, krátku úvahu na tému vzťah medzi Košicami a Bratislavou z vášho pohľadu alebo skúsenosti.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (61)

V tomto blogu chcem na jednom mieste zhrnúť informácie k môjmu projektu a súťaži textov, ku ktorej touto cestou vyzývam.

Som holandská fotografka a v roku 2007 som vydala knihu „Bratislava, mesto na mieru“, ktorá bude teraz nasledovaná druhou knihou o Košiciach s esejami rôznych Slovenských a medzinárodných spisovateľov. V tomto projekte bude nosnou témou diskusie vzťah medzi Košicami, Bratislavou a Európou.

Chcem poznať aj názor ľudí, ktorých priamo nepoznám, preto sa touto cestou obraciam na vás: pošlite mi svoj text - essay, krátku úvahu na tému vzťahu medzi Košicami a Bratislavou z vášho pohľadu alebo skúsenosti. Zaujíma ma, čo si myslíte a najmä prečo.

ESSAY CONTEST - súťaž krátkych textov

Do konca augusta (30. august 2010) je otvorená výzva na zasielanie textov.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ak máte vlastný blog, napíšte text u seba a pošlite mi link. Ak nemáte, môžete vyžiť blog PRVY POKUS na blog.sme.sk alebo mi poslat text priamo na moj mail - illahvanoijen@gmail.com.
Na zaslané linky k blogom budem odkazovať z tejto stránky.

Najlepší text vyjde v pripravovanej knihe o Košiciach a jeho autor získa víkendový pobyt pre dve osoby v Doubletree Hilton Hotel v Košiciach a cestu (letecky BA-KE alebo vlak), ktoré venovali Košice 2013, n.o.

Víťazný text nerozhodnem sama - pomôžu mi priatelia z EHMK2013 a spolupracovníci na mojej knihe.

illah van oijen

illah van oijen

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Illah van Oijen, 1981, Den Haag.byva v Bratislave od 2005Súťaž krátkych textov o vzťahu Bratislavy a Košíc podporili: Zoznam autorových rubrík:  BratislavaKošiceSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu